بسته ی ویژه طراحی سایت

4,000,000 تومان
2,000,000 تومان
50% تخفیف
اضافه نمودن امکانات:





















اگر لوگو اختصاصی دارید ارسال کنید:

نام دامنه درخواستی را وارد کنید::

بسته ی پایه ی این طرح (بدون اضافات ) سایتی حرفه ای و بدون نقص است که شما می توانید از آن استفاده کنید و در صورت تمایل امکانات بیشتر دیگری نسبت به بودجه ی خود به آن اضافه نمایید .حتی این امکان برای شما مهیاست که این امکانات را کم کم به سایت خود اضافه نمایید و با توجه به توان پرداختتان ماهی یک یا چند امکان به سایت خود اضافه کرده و وبسایت خود را به مرور ارتقاء دهید ...

 

هر ایرانی یک سایت

ارائه ی بهترین ها هنر ماست

 تلفن پشتیبانی : 09385386207

مشخصات سایت پایه _ قیمت دو میلیون تومان

 

  1. یک گیگابایت هاست حرفه ای
  2. دامنه ir
  3. مدیریت محتوا
  4. کنترل پنل سی _ Cpanel
  5. ساخت ایمیل شخصی بر روی دامنه ساخت و کنترل پنل مدیریت ایمل شخصی . (دو عدد) مثال : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  6. زیر دامنه (یک عدد)
  7. قالب شیک به همراه کنترل پنل مدیریت قالب
  8. هدر حرفه ای
  9. درباره ما
  10. نمودار مهارت
  11. سوابق کاری
  12. تخصص ها
  13. جوایز و افتخارات
  14. نمایش تعداد مشتری راضی
  15. نمایش تعداد پروژه ها (نمونه کارها)
  16. نمایش ساعات کاری شما
  17. نمایش لینک و توضیحات دیگر وبسایت ها یا صفحات شما در شبکه های اجتماعی
  18. بلاگ (درج مطلب و نمایش درسایت)
  19. تماس با ما حرفه ای
  20. درج و مدیریت تبلیغات متنی و بنری با قابلیت ایجاد مجموعه و مشتری برای تبلیغات،به همراه نمایش تعداد بازدید و تعداد کلیک های انجام شده بر روی لینک تبلیغات شما .
  21. جستجو در سایت
  22. جستجوی پیشرفته
  23. صفحه ساز حرفه ای و اورجینال
  24. ایجاد و مدیریت برچسب ها
  25. خبرخوان
  26. درج و مدیریت توضیحات نام ، توضیحات ، لوگو و کلمات کلیدی برای سایت .
  27. قابلیت تعیین سطوح دسترسی گوناگون برای کاربران
  28. ماژول نمایش آخرین مطالب
  29. ماژول نمایش آخرین کاربران ثبت نامی
  30. ماژول آمار سایت
  31. امکان غیر فعال سازی سایت جهت تعمیرات و نمایش صفحه ای زیبا به کاربر و آگاه سازی کاربران از تعطیلی موقت سایت .
  32. اس اس ال رایگان _ https
  33. سئو کردن لینک های سایت

 

جهت مشاهده ی نمونه ی طراحی شده ی سایت پایه اینجا کلیک کنید

 

با گران شدن هزینه های طراحی سایت های حرفه ای همیشه یکی از دغدغه های ما این بود تا بتوانیم شرایطی را مهیا سازیم که حتی کسب و کارهای کوچک نیز از داشتن نعمت سایت حرفه ای محروم نباشد و بتوانند متناسب با بودجه ی خود یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود راه اندازی کنند .

 

به همین منظوربسته ی ویژه ای را با نام "هر ایرانی یک سایت" طراحی نمودیم تا به این مهم دست یابیم . شما با این طرح ؛ با هر بودجه ای می توانید صاحب سایتی قابل قبول و معقول گردید .

 

بسته ی پایه ی این طرح (بدون اضافات ) سایتی حرفه ای و بدون نقص است که شما می توانید از آن استفاده کنید و در صورت تمایل امکانات بیشتر دیگری نسبت به بودجه ی خود به آن اضافه نمایید .حتی این امکان برای شما مهیاست که این امکانات را کم کم به سایت خود اضافه نمایید و با توجه به توان پرداختتان ماهی یک یا چند امکان به سایت خود اضافه کرده و وبسایت خود را به مرور ارتقاء دهید .


ما طراحی صفحات وب سایت شما را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و منطبق بر نوع فعالیت و زمینه کاری خاص شما انجام می دهیم تا وب سایت شما که جلوه و نماد موقعیت حرفه ای شرکت شما در جهان است جایگاه مناسب خود را در فضای مجازی کسب نماید.

 

سایت های شما بر روی سرورهای قدرتمند و پرسرعت گیلان گرافیک قرار داده می شود . کلیه ی بسته های طراحی سایت ما دارای هاست و دامنه نیز می باشد و شما دیگر نیاز به خرید جداگانه ی هاست و دامنه نخواهید داشت .

 

بخش مشاوره و سئوی قبل از شروع کار طراحی سایت :



ما قبل از شروع طراحی سایت ، برای کسب و کار شما هدف گذاری کرده ، منابع درآمدی شما را شناسایی می کنیم ، فعالیت رقبای شما را آنالیز می کنیم ، مخاطبین سایت شما را شناسایی می کنیم و با بررسی همه ی این موارد کلمات کلیدی مناسبی برای وبسایت شما انتخاب می نماییم ، همچنین طراحی و رنگبندی مناسب با مخاطبین هدف شما را پیاده سازی می نماییم و در نهایت استراتژی سایت شما را مشخص می نماییم .

 

مشخصات سرورهای ما :

 

هاست لینوکس گیلان گرافیک بر روی سرور های قدرتمند با پردازش Intel Xeon در دیتاسنتر کشور آلمان (Hetzner – هتزنر) و سیستم عامل کلود لینوکس (CloudLinux) جهت مدیریت منابع مصرفی هر یک از وبسایت ها ارائه می گردد.

منابع سرور :

Intel Xeon E3-1245V2 @ 3.40GHz
4x RAM 8192 MB DDR3 ECC
هارد اصلی :5 ترابایت
هارد بکاپ : 1 ترابایت
CPU Core : 8 core
بکاپ روزانه
شبکه :1 GBPS Port Speed
Complete DDOS Protection
موقعیت سرور: آلمان (hetzner.com)

 
رقابت از طریق طراحی وب سایت

رقابت شما را مجبور می کند که یک وب سایت داشته باشید اگر وب سایت نداشته باشید مشتریان شما به تدریج به سمت رقبای شما که دارای وب سایت هستند و طراحی وب سایت نموده اند سوق داده می شوند.

بررسی های انجام شده نشان میدهد که اغلب شرکت ها و سازمان های ایرانی انتظارات خود را در مورد طراحی صفحات وب صرفا محدود به ابعاد اطلاع رسانی آن می کنند حال آنکه در دنیای 23 میلیونی کاربران اینترنتی ایران که بالغ بر 34 درصد کل جمعیت است، عدم توجه به ابعاد تجاری و بازاریابی در یک وب سایت، اشتباه تجاری بزرگی محسوب می شود.

ما علاوه بر طراحی وب سایت مشتریان خود بر مبنای آخرین اصول طراحی وب و رعایت استانداردهایی همچون بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، مشاوره، هدایت و آموزش آنها را پس از طراحی، برای دستیابی به این بازار عظیم تجاری بر عهده خواهیم گرفت و سعی ما همیشه بر این بوده تا آنها را در رقابت با سایر رقبای تجاری خود پیروز گردانیم. ما همواره در کنار مشتریان خود خواهیم بود و با پشتیبانی و مشاوره خود آرامش را برای آنان به ارمغان خواهیم آورد و مشتریان سود مستقیمی را از خدمات طراحی وب سایت توسط ما خواهند برد.
از یک سایت اینترنتی می توان برای ایجاد ارتباط مؤثر میان اعضای یک سازمان هم استفاده کرد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند.

در حقیقت می توان از یک سایت اینترنتی به عنوان بخش مهمی از سیستم اطلاعاتی داخل سازمان استفاده کرد و هر گروه از افراد به اطلاعات مربوط به سطح سازمانی خود دسترسی داشته باشند. یعنی اطلاعاتی که کارمندان از سایت دریافت می کنند متفاوت با اطلاعات مدیران و همچنین متفاوت با اطلاعاتی باشد که بازدید کنندگان خارج سازمان از سایت دریافت می کنند.

یک وب سایت راهی مناسب برای ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالا هم و خدماتی است که شرکت به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.


با استفاده از یک سایت اینترنتی می توان به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.

طراحی وب سایتهای اینترنتی تا حد زیادی بستگی به موارد استفاده آن سایت و نیازهای کاربران آن دارد. اگر در طراحی وب سایت نیاز کاربران در نظر گرفته نشود و یا نیازها به صورت روشن مشخص نشوند نباید انتظار داشت تا سایت کارایی لازم را داشته باشد.

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
There are no comments posted here yet

نظر خود را اضافه کنید.

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location